dijous, 6 de novembre del 2008

Premi de Literatura «Protagonista Jove»


L’objectiu del Premi de Literatura «Protagonista Jove» és aconseguir que el major nombre possible de joves llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre o biblioteca, els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin aquell que consideren millor. Es pretén que la veu dels joves es faci sentir, donant-los l’oportunitat de funcionar com a Jurat amb repercussió més enllà del centre escolar i de la biblioteca.


Els llibres que haureu de llegir i donar la vostra opinió, així com una puntuació de l'1 al 4 segons si us agrada més o menys són:




LLIBRES QUE OPTEN AL PREMI

--------------------------------------------------------------------------------

Categoria 13-14 anys








BONDOUX, Anne-Laure. La tribu. Bambú







SIERRA I FABRA, Jordi. Kafka i la nina que se’n va anar de viatge. Empúries




VILAPLANA, Silvestre. La frontera negra. Bromera





ZENATTI, Valérie. Una ampolla al mar de Gaza. Cruïlla
També podeu aprofitar aquest espai per comentar els altres llibres de lectura d'aquest trimestre:
LIENAS, Gemma, El diari lila de la Carlota. Editorial Empúries
BOYNE, John, El nen del pijama de ratlles. Editorial Empúries
SIMO, Isabel Clara, Raquel. Ediciones Bromera

9 comentaris:

Ayno**Amores ha dit...

Sóc la Laura Amores
m'he llegit el llibre del nen amb el pijama de ratlles. és un llibre que m'aha agradat molt igual que la película. El llibre es una mica bastant trist pero es molt facil de llegir i bastant curt.Jo no el recomanaria a nens/es més petites de 11 anys perque si veuen la pelicula o es llegueixen el llibre no s'enteraran de res.

Jerom & Dani ha dit...

Hola, sóc el Dani i jo m'estic llegint el 'Nen del pijama de ratlles'i de moment el trobo una mica aburrit, perque es un tema que no el trobo interesant.

*Kuki* ha dit...

Aquest trimestre me llegit el llibre "Raquel" d'Isabel-Clara Simó. El llibre es molt entretingut, ja que la protagonista viu unes conseqüencies que una adolescent de 17 anys pot tindre. Però el final no m'ha semblat gaire maco, ja que es queda com una mica penjat i no saps que passarà més endavant.
Jo el recomanaria a la gent especialment les noies a les que els agrada llegir.

2n-A Sandra Torrelles

esther ha dit...

Em llegire el nen pijama de ratlles perque vull.

esther nicolás gat

Ayno**Amores ha dit...

Encara no m'he comprat el llibre però em vui llegir el de Raquel.
La Sandra Torrelles que ella el té m'ha llegit un troç i la veritat es que m'ha agradat molt.
Aquet llibre té que ser divertit.

Ainoa López.

Unknown ha dit...

yeyeeyee soc en fabian i em llegire el mort accidental d'un gos
u trobo interesant perque m'agradan
els gossos
BY:fabian*

laau33 ha dit...

Hola sóc la Laura Carro,
encara no m'estic llegint cap, pero em llegiré el de "Raquel".

Adeu!

Ayno**Amores ha dit...

Encara no m'he comprat el llibre, però hem vui llegir el de Raquel.
La Sandra Torrelles, té el llibre, m'ha llegit un troç i m'ha agradat. Jo crec que el llibre té que ser divertit.

cristo ha dit...

Aquet trimestre em llegire un llibre anomenat mort accidental d'un gos, m'el llegire perque em sembla molt interesant i entre els que avia per escollir aquet em va semblar el mes gracios per el titul i el mes interesant tot i que els que havian no em feien molta gracia em vaig agafar aquet...cuan el termini de llegir o per el mig de llibre sabreu mes noticies sobre mi adeu

christopher